12/21/2011

NAUGHTY CHIC














pics by Martyna

THANKS LOVE&TRADE



inspired by






80 comments:

  1. świetne! :) jak zwykle zresztą.

    ReplyDelete
  2. A dla mnie body zbedne, koszula wymiata! Mistrzostwo!

    ReplyDelete
  3. Super zdjęcia, fajna stylizacja ;)

    ReplyDelete
  4. gratuluje odwagi!:D
    świetne DIY!

    ReplyDelete
  5. http://www.pudelek.pl/artykul/37161/top_modelka_splagiatowala_te_bluzke_foto/

    ReplyDelete
  6. Świetny pomysł! również życzę wesołych świat:-)

    ReplyDelete
  7. Dziękuję za życzenia :* cudowne, inspirujące fotografie :) Wesołych Świąt!

    ReplyDelete
  8. jestescie genialne!! zdjecia jak z Vouge'a !!!!
    jestem pod wrazeniem!!!

    pozdrawiam,
    Domi

    ReplyDelete
  9. Dziękuję za życzenia :) Wesołych świąt♥

    świetne zdjęcia ^^

    ReplyDelete
  10. fajne zdjęcia:)
    zapraszam do mnie i do obserwowania

    ReplyDelete
  11. świetne zdjęcia !!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  12. wesołych świąt, kochanaQ ;*

    ReplyDelete
  13. mrocznie :) dziękuje i również Wesołych świąt ;*

    na blogu niespodzianka - zapraszam! :)

    ReplyDelete
  14. przedostatnie zdjęcie jest świetne <3

    ReplyDelete
  15. świetne zdjęcia!
    obserwujemy?:>
    http://bletka-staff.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. zarąbiste zdjęcia !

    dziękuję za skomentowanie o zapraszam ponownie.
    możemy się obserwować wzajemnie, jeśli tylko zechcesz. daj znać.

    www.alittleinspirations.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. It's great outfit! :) Can we follow each other?:)

    ReplyDelete
  18. Niezła by z ciebie modelka była ;0

    ReplyDelete
  19. Dzięki za komentarz!;)
    Super blog!!!
    Masz genialny styl!!!!!!:)
    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  20. twój strój robi wrażenie !
    pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  21. HOLY WOW!!!You just amazing!!!!!You'll be my fashion icon♥
    I love your blog:)

    xoxo

    ReplyDelete
  22. thank you for your visit :) damn, this is a very inspirational post*

    http://behindcatiseyes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. thank you gal! I love the pictures.
    You gals are so creative and beautiful. Really like that!


    http://llkillu.blogspot.com
    Samira.

    ReplyDelete
  24. Thank you for your comment!!

    your blog is cool<3!
    I love your style!!

    xxx sayaaah

    ReplyDelete
  25. im in love with these pictures

    visit, leave your mark, follow?
    http://kagglejardin.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. you girls have very cool styles! thank you for your comment on my blog :)
    and I love the clockwork orange!

    ReplyDelete
  27. Cute post! congrats!

    xx
    http://www.thelipstickcandy.com/

    ReplyDelete
  28. Oh wow, what a great series of shots!

    ReplyDelete
  29. Jak ta "top model" - Gabrysia !:P

    ReplyDelete
  30. Wyglądasz jak rasowa modelka :*

    ReplyDelete
  31. OMG...Ale odwazna sesja, podziwiam Cie bo sama bym sie nie odwazyla :)

    ReplyDelete
  32. umarłam !
    nieziemskie zdjęcia !

    ReplyDelete
  33. body jest rewelacyjne!!!!

    ReplyDelete
  34. wow, świetne zdjęcia :)
    obserwujemy ? ;dd

    xoxo

    ReplyDelete
  35. Nieziemskie zdjęcia . Są naprawdę niesamowite ;)

    ReplyDelete
  36. cudowne zdjęcia <3 z charakterkiem ;)

    ReplyDelete
  37. świetne zdjęcia ;)

    http://annu-sza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. blog jak dla mnie fenomenalny :)

    ReplyDelete
  39. Rewelacja, jestem zachwycona!

    ReplyDelete
  40. wooow ! jakie zdjęcia świetne :)
    super make-up ,włosy ,stylizacja :)
    bardzo mi się podoba ! ;)

    ReplyDelete
  41. sesja genialna, jestem pełna podziwu!
    +obserwuję

    ReplyDelete
  42. świetny make-up i stylizacja, zdjęcie jakim się inspirowałaś genialne. Dzieki za komentarz.
    Pozdrawiam i zapraszam ponownie

    ReplyDelete
  43. dzięki ;)

    fajny blog ;)

    ReplyDelete
  44. Świetne fotki ;)
    obserwuję i licze na to samo :)

    ReplyDelete
  45. LOVE the blouse!

    ps. thanks for your last comment :)

    x Niki from A Haute Mess

    ReplyDelete
  46. wow...zdjecia są niesamowite! jestem pod wrażeniem!!! ;)

    ReplyDelete
  47. WOW! so cool post!
    great work!

    yy*

    ReplyDelete
  48. Te zdjęcia są przecudne! <3

    ReplyDelete
  49. niestety nie widziałam tego posta;).
    Dzięki za odwiedzinki;DD.

    ReplyDelete
  50. ale świetnie wyglądasz!!
    obserwuję i zapraszam do mnie;)

    ReplyDelete
  51. Amazing photoshoot and beautiful atmosphere !I like the bodysuit a lot!!
    kisses !!

    ReplyDelete
  52. Świetne zdjęcia :)

    meallynphotography.blogspot

    ReplyDelete
  53. Hej kochana życze bardzo udanego sylwestra!:*** i wpadnij zostawić u mnie swojego maila bo konkurs na sukienke mam i kosmetyki do pielęgnacji włosów:) Pozdrawiam !

    ReplyDelete
  54. ale niesamowite są te zdjęcia! chyba się zakochałam ;)
    hugs,Nikki <3

    ReplyDelete
  55. zdjęcie 11, jest świetne, choć zwróciłam też uwagę na 5 xD podobają mi się bo wyglądasz na nich bardzo ciekawie

    ReplyDelete
  56. genialne zdjęcia!!!!!!!!!!nie mogę się napatrzeć!!!! :))))))))) obserwuję!:)

    ReplyDelete
  57. super ! najbardziej podoba mi się twoje przedostatnie :)
    dodaje :)
    anjacaro.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Cudowne zdjęcia, nie mogę oderwać wzroku :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    ReplyDelete
  59. zdjęcia są rewelacyjne! wyglądasz cudownie, dziękuję zza odwiedziny:)

    ReplyDelete
  60. Mega zdjęcia z fajnym kilmatem, baaardzo lubię!

    xoxox

    ReplyDelete
  61. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  62. super zdjęcia, i te usta....:)

    ReplyDelete
  63. Nice shooting!
    Love the way that you shooting, also you have a great imagination!
    Glad to see this
    kisses
    http://miabelledelgado.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. beautiful! love the inspiration. new follower <3


    http://whatthekittydraggedin.blogspot.com

    ReplyDelete